Firma działająca od 1992 r. Jak sama nazwa wskazuje początkowym profilem działalności mojej firmy było tworzenie oprogramowania – głównie dla firm handlowych, co było bezpośrednio związane z moim wyuczonym zawodem: informatyk-programista.  Do dzisiaj zakres moich zainteresowań bardzo mocno się  poszerzył m.in. o hardware  i to nieograniczający się do IT. Mam na myśli maszyny i urządzenia mechaniczne, zaczynając od hydrauliki siłowej, napędów elektrycznych i pneumatycznych, a skończywszy na automatyce przemysłowej i elektronice pomiarowej.

Sentyment do oprogramowania jednak cały czas pozostał dlatego nadal wykonuję małe prace wykorzystując PHP, JavaScript, Packal-a, C++, Python-a, SQL-a (MS i My), itp. Głównie specjalizuję się w programowaniu tzw. back-endu, czyli obsłudze czujek, silników, itp. Nie obca jest mi także obsługa różnego rodzaju protokołów transmisji na poziomie TCP/IP i niższym np. szeregowych UART (RS232, RS485) czy MODBUS. W tej dziedzinie jednak trudno się pochwalić jakąś spektakularną grafiką.

Ostatnią pracą, która miała dość zaawansowany front-end jest symulacja w 3D budowy z moich klocków ogrodowych (obiekt architektury ogrodowej). Napisany w JavaScrips korzystając z biblioteki OpenGL

Oprócz prac typowo programistycznych zajmuję się również pracami informatyczno-administracyjnymi czyli tworzeniem i obsługą stron internetowych zbudowanych na bazie WordPressa czy PrestaShopu. Zagadnienia związane z systemami operacyjnymi Windows czy Linux też są mi dobrze znane.

Wykonuje też prace na oprogramowaniu CAD/CAM firmy Autodesk Inventor , AutoCAD i AutoCadElektrical

Jeśli chodzi „czystą” elektronikę o to zaprojektowałem i wykonałem płytki PCB na mikrokontrolerach firmy Microchip. Teraz głównie bazuje na gotowych podzespołach takich jak mikrokomputery Rsapberry Pi i kontrolery Arduino.

Serwisują drukarki laserowe, samemu budując drukarkę 3D i remontując frezarkę CNC, zdobyłam doświadczenie w mechanice. Podczas posiadania drukarki 3D nauczyłem się wypełni ją wykorzystywać, modelując i drukując różne elementy 3D.

Tworząc wibroprasę poznałem zagadnienie budowy większych maszyn, takich jak sama konstrukcja maszyn, napędów i hydrauliki siłowej